Nie dla tradycjonalistów

iejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia. Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kon

Nie dla tradycjonalistów

O kontroli administracyjnej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna


Reklamy dotyczące wirtualnych biur

W związku z tym, że wirtualna biurowość stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, w firmach zajmujących się taką działalnością zaistniała potrzeba zatrudnienia ekspertów od reklamy. Jak w każdej branży, również w przypadku wirtualnych biur trzeba czasem zainwestować w odpowiedni marketing. Jak wiadomo, klienci często decydują się na wybór najbardziej reklamowanych ofert i często czynią to zupełnie podświadomie. Dlatego też odpowiednia reklama potrafi znacząco zwiększyć ilość zleceń obsługiwanych przez takie wirtualne biuro. W tym przypadku inwestycja w odpowiednią ilość reklam może bardzo się opłacać szczególnie dlatego, że obecnie na rynku powstaje coraz więcej firm zajmujących się takimi zleceniami.


Wirtualnie czy stacjonarnie?

W związku z tym, że założenie firmy stało się możliwe nawet dla przeciętnej osoby pojawiła się właściwie we wszystkich dziedzinach olbrzymia konkurencja. To jednak nie zniechęca kolejnych osób do założenia własnej działalności. W niektórych przypadkach taka inwestycja to naprawdę najlepsza decyzja biznesowa w życiu wielu osób. Nic więc dziwnego, że działalność taka, jak wirtualne biura, ciągle zyskuje na popularności. Obsługa administracyjna czy wsparcie w dziedzinie księgowości i rozliczeń podatkowych jest nieraz bardzo potrzebna z uwagi na brak kompetencji w tym zakresie osób zakładających własną firmę. Wirtualne biura idealnie wpasowały się w potrzeby rynku i coraz częściej zaczynają zastępować tradycyjną biurowość.